torsdag 29 januari 2009

Extas

Yez, nu kommer lite update om igår!

Vi proppade bilen med godis och energi dryck sen brummade vi mot Stockholm. Vi hittade nästan på en gång till globen förutom att vi virrade omrkring i ett villaområde. Men sen gick det finfint, hittade ett bra parkeringshus i globen city. Sen så var det bara att traska in till Globen och hänga in väskor och förbereda sig för en kanonkul kväll! :D Vi ställde oss på ståplats bland alla andra tusen, eller ja det var det inte då men senare haha. Efter en halvtimmes väntande så kom förbandet. ceasers palace dom var helt okej sköna alltså. Sen var det dags för det alla hade väntat på, det grymt sköna bandet från ENGLAND, OASIS!

Publiken var grymt taggade, nästan lite för taggade var vissa som var dret fulla och började buttas as mycket åt sidan och ha sig. Men det lugnade sig tillslut och Oasis var helt underbara. Helt sjukt bra var dom, jag var i extas. Det enda som inte var bra var att jag höll på och svimma, till låten jag hade stått och väntat på hela konserten nämligen Wonderall. Men det ordnade sig tillslut när jag fick lite vatten! :D Men helt underbara var dom, vore och se igen. Vill att något mer bra band kommer snart så man kan åka och se!

Fredag imorgon då blir det jobb & efter det är Robin hemma. Så det blir väl chill och mys :) På lördag jobbar jag till sju, sen blir det hem och fixa sig lite för lite senare blir det lite festande på hammarö.

yohoho / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll