söndag 4 januari 2009

eh långt.....

Vaknade sent idag, klockan 12. Men jag kännde att jag var värd det efter min minimala sömn förra natten :)

Idag fick jag städryck eftersom det var sjukt dammigt i mitt rum och sladdarna låg kors och tvärs efter jag har kopplat i min skärm och dylikt. Så jag har dammat, dammsugit, rensade bland massa saker på min hylla och slutligen bytt lakan i sängen. När jag tittade bland massa gamla brev och vykort som jag har sparat under åren så hittade jag ett så himla sött från Robin. Han måste ha skrivit det precis i början när vi hade blivit tillsammans för ungefär 4 och ett halvt år sedan, sötnos där.

Nu sitter jag i ett rent rum med massa tända ljus & jag ska nog ta mig en dusch snart för jag blev riktigt varm av städningen. Det var dagens träning haha.. Nejdå jag ska nog pallra mig ut i kylan och ta en promenad ikväll.

Jag har faktiskt gett ett löfte.. Ett försenat nyårslöfte, fast jag vill inte riktigt kalla det nyårslöfte för dom är ju till för att brytas. Så jag kallar det bara löfte och det innebär INGET SÖTT, jag har ett väldigt begär av det och haft i en längre tid, ja sen jag slutade och träna så tvärt. Jag fick även med mig Robban på detta, fast det blir nog ingen svår match för honom för han äter nästan aldrig godis eller sötsaker. Tur att han kommer stötta mig och säga fetto och grejer till mig ifall jag vågar mig på nåt sötigt.

Men dusch och käka mat blir, kyckling wok med massa gojs i blir idag. FINT DÄ!

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll