söndag 11 januari 2009

Crazy Chicks

Nu är jag hemma, har inte vart hemma sen fredag eftermiddag. Utgång blev igår med förfestande i studion, vi dansade runt och ha de skoj till halv tolv ungefär för då drog vi till nöjes. Blev serverad drinkar av Therese, dansa runt och stojade med Ronja. Sen tillbaka till studion för att hämta jackor m.m sen åkte vi svarttaxi hem till Niklas med en riktig lirare, fan va rolig. Vi sov 4 st i ett litet rum, gissa om jag var sjukt varm när jag vaknade. Men vi har chillat idag, riktig heldag.

Just ja, lägenheten.. Den var riktigt nice & fräsch, så imorgon hoppas jag få ett svar. Vore fett och få den alltså, håller tummarna! :)

Jobb imorgon och hela veckan, det blir fint.

yohoho / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna :D alla tre ;)

Anonym sa...

håller tummarna för er!! :) /mallan

 
Följ min blogg med bloggkoll