tisdag 6 januari 2009

Chilli

Idag vaknade vi lite för seeeent, 13.00 slog jag på mobilen och jag undrade hur klockan kunde vara så mycket. Men inte så konstigt att vi fortfarande sov vid den tiden, vi satt faktiskt uppe och kollade JVM finalen i hockey som höll på vid 4. Eller där ljög jag, Robin var vaken så länge & jag däckade ihop i början av 3:e.

Men vi har varit sega och myst mest hela dagen. Lagat mat & kollat greys anatomy, jag har kommit så långt att jag snart kommer få vänta 1 vecka innan jag får se nästa avsnitt igen. Jag tror jag ska börja kolla på någon mer serie, det är faktiskt rätt rofyllande. Speciellt när man har en stor skärm att vrida mot sängen så man kan ligga där på mina bamsestora kuddar!

Ledig imorgon också.. Så ikväll är jag sugen på att åka skridskor, jag ska fråga lillebror om vi ska dra ner till planen och åka lite. Eller så blir det promenix med iPoden & sen kolla lite greys och kanske leta upp någon mer serie. Någon som vet någon liknande greys?

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll