måndag 5 januari 2009

En bra måndag

Allright, jag frös fan ihjäl imorse när jag cyklade. Jag tog ingen mössa för att jag ville inte förstöra håret, hur störd är jag på en skala 1-1000 egentligen? Kändes som jag hade hjärnhinneinflammation när ja kom fram till jobbet.. Men jobbet gick suveränt, är på riktigt bra humör idag så allt har bara varit skoj. Vi har även fått en ny tjej på jobbet idag, det är kul! :)

Nåt som inte vart så skoj idag är att jag har typ en liten böld i pannan och hypokondriker som jag är så har jag trott hela dagen att det är en hjärntumör. Efter lite konstateranden så kom jag fram till att jag kollar nog lite för mycket på Greys Anatomy.

Fick reda på att jag inte skulle jobba imorgon för chifen hade gjort fel. Men nått dåligt för ju alltid med sig något bra, och det var att Robin komm hit idag istället för imorgon. Saknar honom så =)

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll