lördag 10 januari 2009

HOHO, jag är inte nervös......

Sitter hemma hos Robin nu, vi ska snart åka iväg och kolla på lägenheten som jag pratade om tidigare i veckan. Jag börjar bli sjukt nervös haha, tönt linn. Men jag hoppas verkligen den är nice, ja ska be R ta med sig sin kamera så vi kan fota lite och visa everyone, fast ni får bara se den om den är fin och ifall den blir min.

Var sjukt mysig dag igår. Först var vi i badhuset och busade med albin, sen hem till ÖN och käka för att sen ligga i soffan och pilla i varandras hår samtidigt som vi kollade på filmen Gran Torino. Filmen i sig var sjukt bra, Clintan var helt klockren. Se den, det säger jag er!

Nu ska jag gå runt och vara lite mer nervös & kanske göra i ordning mig.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

haha sötå

 
Följ min blogg med bloggkoll