tisdag 27 januari 2009

Oh my........ Oasis imorgon!

Idag har jag varit totaldöd kan jag tala om för er.. Natten till idag alltså tisdag så gick jag och R till sängs ganska tidigt, ungefär vid 12 tiden. Jag vaknade upp hastigt klockan 1 och undrade vad han gjorde för han pillade med mobilen, han kunde inte sova. Sen så försökte jag somna om men kunde inte för att det värkte i nacken som spred sig ner i ena armen och benet. Ärligt det kändes som jag skulle bli lam eller något sånt, inte för jag vet hur det känns? Men det kändes som det domnade bort sakta men säkert. Så jag gick upp och la mig i soffan hos R men gick till sängen ändå sen för jag orkade inte kolla på tv. Men kunde ändå inte somna, låg och vred och vände på mig jätte länge & vips så ringde klockan 07.00. Så det var ju bara att kliva upp trots att man kände sig som ett vrak + att chifen ringde och frågade om jag kunde jobba längre idag för att en var sjuk, JAAAAAAAAAAAAAA! det var ju precis det jag hade lust med idag, men man tackade och bockade. Jobbade dock bara över 2 timmar, tack Sara för att du räddade mig.

Men nu är jag hemma, eller jag har vart det ett bra tag. Så jag har gjort & käkat mega god köttasås, dammsugat av lyan och chillat till Andra avenyn. Shit vad den serien börjar spåra haha :D

Kommer antagligen inte kunna sova inatt heller för att jag är så exalterad av morgondagen. Jag och bästa Robin åker mot Stockholm vid 2 tiden med en bil som ska vara proppad med godis, dryck och Oasis musik! :D:D Fan vad nice det kommer bli, han är underbar min Robin som köper så fina presenter till mig!

Hm nu ska jag nog kolla Samantha Who eller Madagaskar 2 :D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll