söndag 25 januari 2009

Yesterday yesterday and today

Galen & Rolig kväll igår med Maria & Malin. Vi började hemma hos mig med vin & drinkar, vi dansa till The Sounds och härjade lite! Sen bara för att det regnade så var vi lata och beställde en taxi till Nöjes så inte våra snygga frillor skulle förstöras. Väl där inne så träffade vi diverese roliga folk och dansade järnet, dret rolig kväll. Sen var det bara att gå hemåt och till Kenneths för att inhandla lite god mat, inte för att jag åt så mycket för imorse så hittade jag halva i min soptunna haha.

M & M sov här, jag vaknade tidigt pga att en viss Malin snarkade så väggarna skakade! Men idag har jag varit piggelin faktiskt. Har tvättat och plockat undan, sen bara chillat med tjejorna. Nu på kvällen åkte jag och hämta min söta Robin på hammarö, vi åkte till Wallinders och köpte naturgodis och kollade på Mia & klara, vi har även sett det senaste avsnittet av Greys. Nu blir det bara mysa tills ögonen faller ihop, ska bli skönt att ha bil till jobbet imorgon kan jag säga :)

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll