fredag 2 januari 2009

Nyår och lite så

Nu har det ju varit nyår, kvällen var en bra sådan. Vi började hemma hos robert med att dricka och min älskling lagade maten åt alla, såååå duktig. Sen fortsatte drickandet, vi tog taxi till radiostudion där det var en massa trevliga folk + endel andra. Men vi var där en stund, sen drog vi vidare mot city för att kika lite på fyrverkerier och grejer och sen hamnade vi på en fest på herrhagen. Vi kom hem runt 5 tiden jag & robin, jag kan säga att vi sov riktigt skönt sen.

Igår var det bland dom segare dagarna, vaknade runt 1 tiden och trodde för 1 sekund att mitt huvud var en bomb som skulle sprängas vilken minut som helst. Så vi låg placerade i soffan/sängen hela dagen förutom när vi åt en välbehövlig pizza och när vi åkte till coop för att köpa mer gott eftersom vi hade ätit upp allt. Men en mysig dag med en mysig kille =)

Jobb stod på schemat idag, det gick hyffsat. As lite folk som handlar nu & det kan man ju förstå, inga har väl pengar kvar sedan jul och alla andra festligheter eller så är dom helt enkelt trött på mat. För det är jag kan jag lova idag har jag i princip ätit 3 mackor och jag är inte ens hungrig! Det kan bero på att mamma gjorde räksallad till middag, och jag gillar inte alls räkor i lake.

Saknar min bobbo, hoppas på att få ses imorgon igen :)

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll