torsdag 8 januari 2009

Torsday

Jag vaknade inte allt försent idag, jag vaknade vid 11 tiden. Börjar jag bättra mig kanske? Men till veckan ska jag ju troligtvis börja jobba bra tider så jag går upp tidigt, fast då är ju frågan om jag kommer kunna lägga mig i tid ändå? Det brukar ju inte funka så bra haha.

Det är rätt chill nu, ska gå ner och pimpla lite kaffe och sen göra iordning mig för jobbet. Jobbar 15-20 idag, det kommer bli fint.

Jag börjar bli förkyld nu, jag vill inteeeeeeeeeeeeee. Jag vägrar nu faktsikt, jag har faktiskt massa grejer och göra så jag skiter om jag har lite snor i näsan då. Man är väl inte klen heller? ;D

Men just ja, coffee time.

yohoho / linn

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha jaa. Alla som tar åt sig :D

Anonym sa...

haha :D jaaa! Alla som tar åt sig (A)

Anonym sa...

Se så fint, du fick två :P Nu tre! Jo jag blir nog det men jag ska kääääämpa emot :D haha!

Anonym sa...

Ja vet inte riktigt, ska provköra en bil (eller pappa ska) som han kanske ska köpa. Mer vet ja inte, haha sj? eller JO FÖR FAN blondinbella i lets dance såklart:p haha

 
Följ min blogg med bloggkoll