torsdag 15 januari 2009

YES YES YES

Som jag sa, jag kunde inte skriva nåt för jag var sjukt nervös.. Nu är är jag det inte längre, för jag fick reda på igår att jag fick lägenheten och det betyder att jag ska börja flytta in på Söndag. Fattar ni vad sjukt skönt och roligt, som jag gått och väntat på detta :D

Igår var jag,mamma & robin på Ikea och köpte massa massa nödvändiga saker + att jag har mycket redan. Fick även nycklarna till lägenheten, så vi lämnade sakerna där. Wiie jag är så glad & min robin kommer vara hos mig mycket mycket och när han får ett jobb ska han bo hos mig jämt. Han är världens sötaste! :) Så flyttlasset går på söndag, så det är mycket och fixa. Jag kommer troligen vara utan bredband i 1 vecka, så inget bloggande för mig om ni undrar vart jag tar vägen då!

Har nyss slutat jobbet, sitter och äter ölkorv & fetaost.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll