torsdag 14 augusti 2008

1 day left

Sitter här med färg i håret, kände att jag var tvungen att färga lite solblekt hår och utväxt innan jag drar till Mallorca IMORGON, ja imorgon åker vi. 18.45 går planet från Karlstad & det ska bli helt underbart. Nu är väl allt planerat & det kommer bli great.

Ska åka och hämta min efterlängtade Robin på jobbet sen, ska bli skönt att mysa med honom idag innan jag åker :)

Sköljde jämt nyss håret, var gött och få lite mörkare nu igen! Men jag tror jag ska lägga in några blonda slingor nu till hösten så det blir lite brytning, det kan ju vara lite snyggt kanske. Men inte alls så mycket jag hade ett tag!

Men jag ska nog lägga mig och se film nu innan jag ska börja göra mig iordning, Matilda kom ju faktiskt och väckte mig imorse för vi skulle ut och gå. Så nu behöver jag inte tänka på det idag! ;)

Packa måste jag göra också, fan.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll