söndag 3 augusti 2008

För tidigt

Mina ögon slogs upp 05.30, försökte verkligen somna om men det gick verkligen inte även hur mycket jag än vill. Vill gärna ligga kvar i sängen hela dagen känner jag, men jobbet kallar men efteråt så ska jag bara ligga och slappa och mysa med min robin hela dagen så det känns rätt motiverande ändå och jobba när man vet att man har nåt bra och komma hem till.

Igår efter en kaosartad dag på jobbet så blev jag inbjuden på lite party hos Bengtsson, där var en massa gammalt folk som man inte sett på ett tag. Så det var mycket prat och skratt om gamla minnen, trevlig kväll. Men jag fick säga adjö ganska tidigt för jag skulle upp, men det var rätt skönt och komma hem och käka lite och sen sova.

Som sagt R kommer sen, om vi skulle ta och styra den där efterlängtade smoothien idag kanske och fruktsallad. Lite gött och sugen jag blev nu, får nog gå ner och fixa lite frukost faktiskt :(

Längtar tills klockan slår 15.00 och jag får gå hem från jobbet, HEJ!

yoohoho / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde verkligen kommit till stan igår ;D det var röj!

Anonym sa...

Min kväll blev tusen gånger bättre när jag fick en vink utav dig luddis ;) /lisaaaa

 
Följ min blogg med bloggkoll