torsdag 7 augusti 2008

Förstår ikke..

Jag förstår inte hur jag kan vara såhär trött.. Det måste vara vädret eller något för det kvittar ifall jag har sovit så många timmar som jag måste sova så är jag precis lika trött. Ska bli skönt att komma iväg till lite sol snart, så man får energi.

Drömde en hemskt jobbig dröm inatt. Jag skulle åka till Spanien som planerat fast med massa folk som jag inte visste vilka det var & när vi skulle åka och det var 1 timme kvar till incheckning kom jag på att jag inte hade växlat till euro och jag hade inte packat än och klockan bara tickade på mer och mer och det var helt plötsligt en kvart kvar innan incheckningen stängde. Paniken bara blev mer och mer och svetten sprutade och jag börja skrika och då vaknade jag. Hade helt ont i magen när jag vaknade, hatar sånt där! Tur att jag är en bra planerare i vanliga fall :)

Börjar 15.00 idag & idag är verkligen en dag som jag inte vill jobba. Vill bara ligga hemma och mysa och kolla på några riktigt bra filmer. Någon som vill hoppa in och tjäna en peng?

Nu blir det banken och växla pengar, så jag har GOTT om tid! :D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll