onsdag 13 augusti 2008

Planerarn

Jo nu är det såhär att jag fick reda på igår att min kära vän Caroline ska flytta till Stockholm den 1:a september, hon ska börja jobba på ett Ica där. Det ska bli väldigt kul för henne, komma iväg från karlstad,värmland. Men en sak som är säker är att jag kommer Sakna henne väldigt mycket, hon är en av mina närmaste vänner och finns alltid där när man behöver. Blir jobbigt att inte kunna ses bara sådär, men jag ska åka dit varannan helg har jag bestämt eller ja iallafall så mycket jag kan! Alltid kul att ha en vän i stockholm, så mysig stad! : )

Har nyss vart till banken och hämtat ut mina skattepengar, inte för att det var så mycket men det är alltid något med 900 kronor. Sen har jag handlat lite nödvändigt på Ica & Apoteket så nu har jag väl inte glömt något tror jag.

Grillparty hos pappa idag också, kan bli fint det!

Snart Fredag också, gött.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll