tisdag 12 augusti 2008

Sun Sun Sun

Imorse hade jag faktiskt ställt klockan på 09.45 för att gå ut och gå med Tilda men när den ringde så ångrade jag mig djupt för gud vad trött jag var. Men nu är jag rätt glad över att jag gick upp i tid för nu har jag redan vart ute och gått ungefär 6 km så nu kan jag göra lite vad jag vill idag, inte för jag har några planer men. Är lite sugen på fika & så i stan, fårse ifall det är någon som nappar på det.

Men just nu känner jag mig lite slö, blev frukost och film efter promenaden och jag somnade nästan men jag kunde hålla mig för en gång skull.

Jag tror jag ska göra en lista för vad jag ska ha med mig till spanien nu faktiskt, annars glömmer jag nog hälften om jag känner mig själv.


yohooh / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter skönt att gå upp så tidigt. ;D Du får inte glömma kameran iaf. Jag måste få se MASSOR med kort när du kommer hem.

 
Följ min blogg med bloggkoll