söndag 24 augusti 2008

Försenat 200 inläggs jubileum

Glömde ju och säga att mitt senaste inlägg var mitt 200:ade (hähäh), pretty cool!

Nu kekar jag vindruvor och tänkte lägga mig i sängen och kolla på Don't mess with Zohan, har hört att den är rätt skojfrisk. Saknar min Robin också, hoppas på att träffa honom lite senare.

Men dags att göra en kuddhög så man ligger bekvämt, mina stora bamsekuddar dom är stora och fina & jag älsker dom.

Nu är nog Ronja glad när jag uppdaterar, nu när jag haft ett liv i lite mer än 1 vecka. (Det har vart riktigt skönt utan dator så länge, men det säger jag bara i smyg.. Schyyyy)

yohoho / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha ;D pajas ;)

Anonym sa...

Kul att du läser min blogg, vilken vän är det som har länkat mig? Jag har noll koll som du kanske fattat ;-)

 
Följ min blogg med bloggkoll