fredag 8 augusti 2008

Nothing to say

Har inte så jätte mycket att säga faktiskt, är rätt trött så sängen blir alldles strax om Mats släpper iväg mig från msn och slutar börja prata om nya saker :D

Har inte gjort alls mycket sedan jag kom hem, har ätit en skit god paj som mamma hade fixat iordning det var broccoli och baconpaj med mycket ost på sen har det bara blivit att slappa till Sex and the city på tven och benknäckargänget. Blev inget av P.S I love you ikväll, kanske imorgon om det spöregnar innan jobbet. Fredag imorgon förresten, ska troligen ut med lite folk då. Bowla och biljard kan jag tänka mig att det blir också :) Ska bli kul, spela bowling lite halvonykter är grymt kul man bara skrattar åt allt dåligt man gör.

yooho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll