måndag 25 augusti 2008

Uppe med tuppen

Uppe med tuppen kan man säga att jag var imorse iallafall, klockan 8.00 hörde jag ett konstigt ljud och konstaterade senare att det var alarmet som ringde på mobilen. Så det var bara att hoppa opp och sätta på sig kläder och slänga i sig ett äpple för att köra iväg till frissan. Håret gjorde jag inget drastiskt med, bara fräschade upp det lite granna och klippte av det ca 2 cm men jag blev väldigt nöjd och det var lugnt värt 400 spänn. Egentligen är det väldigt dyrt för att klippa sig men det finns nog inget bättre ställe i hela stan än Honeycut.

Efter klippningen började min mage att kurra så jag köpte med en baguette och kila upp till carro och käkade den och drack mjölk. Vill träffa henne så mycket som möjligt nu innan hon flyttar till Stockholm! :) Så vi satt och snacka massa om framtiden och jobb. Sen åkte jag och köpte mig en kalender som jag sitter och kladdar lite i, det är så himla kul med kalendrar tycker jag, iallafall till en början sen glömmer jag bort :(..

Idag hade jag tänkt att återuppta mitt gymmande men jag tror jag skjuter upp det tills imorgon och tar powerwalk idag istället, om jag hinner! Ska kanske träffa Ronja idag också.

Vill säga Krya på dig till min älskling som har magsjuka också, sötnöt! :)

yohohoh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll