måndag 4 augusti 2008

Det bara öser

Har precis kommit in från en promenad med min mor, vi gick tysta en lång stund för vi hade bråkat om vart min jacka var men sen såg vi en hund som hade ungefär samma regnkappa som min mops på inlägget nedanför då började båda skratta och tycka hunden var söt och vi började prata igen. Ibland är det dumt att båda är så jävla envisa men det var iallfall sjukt skönt att komma ut.

Ska snart duscha och krypa ner i sängen och se "Hancock" som jag håller på att ladda hem, den verkar bra. Nån som sett? Men i allafall sen ska jag bara ligga och njuta av att jag är ledig. Det är helt sjukt vad man kan uppskatta en ledig dag alltså, jag ska bara slappa imorgon tror jag och åka in till stan och ta en lunch med carro och fixa saker inför spanien resan.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll