måndag 11 augusti 2008

Darling, Take me away cuz I just don’t want to stay

Ibland blir man bara så trött på att folk aldrig håller vad dom lovar. Känns som det händer lite för ofta! Tillslut kommer förtroendet försvinna totalt, och det är riktigt synd om det kommer bli så.

Idag åker Caroline till Stockholm för att gå på en jobbintervju imorgon. Är riktigt glad för hennes skull, men det känns jävligt tråkigt ifall hon ska flytta ifrån mig alltså. Hon ställer verkligen upp i alla väder och är helt enkelt jävligt bra =) Men ska komma och hälsa på henne så ofta jag kan om det blir så. Förresten snart kommer ju Therese hem också, det är skönt tycker jag.

Men ska dra härifrån, Ronja kommer på besök! :)

yohoho / linn


2 kommentarer:

Anonym sa...

tänk för att det gör jag, det är exakt 13 dagar kvar : ) i miss u <3

Anonym sa...

Du är också jävligt bra Linn :) fyfan vad jag inte kommer klara mig utan dig :( du får komma jämt :D

 
Följ min blogg med bloggkoll