fredag 29 augusti 2008

Fredag, idag.

Blev inte så mycket på stan igår som jag hade räknat med men jag fick hem en jacka, en tunn kofta och ett par chinos (som jag ska lämna tillbaka, var inte alls så snygga) men det får bli mer en annan gång. Robin fick tag på 2 jätte snygga skjortor till priset av en, inte dåligt att få en LEE skjorta på köpet inte, sen en snygg långärmad t-shirt med knappar. Vi hann även med att käka mat på sjökvistens, men jag fick inte min varma baguette för dom gjorde dom inte just då. Dålig service har det blivit där, men kyckling-curry baguetten fick duga för båda mig och Robin! Sen åkte vi hem till honom och åt cashews och myste & kollade på anna pihl. Blir nog att kolla hela helgen :) Längtar mycket tills lördag just nu alltså.

Just nu är jag påväg till gymmet, sen ska jag jobba på CCC sen ska jag till Carro. Utflyttningsfest eller vad man nu ska säga ska hon ha idag, för imorgon flyttar hon till sthlm. Så idag ska vi käka, förfesta sen gå ut! :D Kommer bli en bra kväll.

Men jag måste sticka och fixa det sista, skriver kanske inatt när jag kommer hem!

Robin, du är så bra.

yohohooh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll