söndag 10 augusti 2008

Myshelg

Helgen blev jätte bra, verkligen :) I fredags efter jobbet drog jag in till stan iväntan på att Robin, Joel och Ylva skulle hämta upp mig och Charlotte. Vi drog till Sara och förfesta lite, satt bara och drack öl och pratade. Vi fick för oss att vi skulle åka till Arvika men det blev aldrig så, vi åkte in och satte oss på scores uteservering och även Maria och gänget kom dit och sen gick vi in på Ankan och där träffa vi också massa folk och dansa m.m Tillslut så drog jag och Robin till BK och sen hem och slocknade på direkten.

I lördags blev det jätte soft, vi satt i princip och kollade på Anna Pihl och åt ost och kex hela kvällen. Vart en jätte bra helg och nu i veckan ska vi se säsong 2 av Anna pihl. Jag blev verkligen fast i serien, jag har verkligen missat något. Har inte fattat att mamma har kunnat sitta och kolla på denna serien på tven förut men nu tog jag mig tid och det var hur bra som helst. Det är nog sant att Danska kriminalserier är bäst!

Ja nu är det 5 dagar kvar och det är lite att fixa med i veckan, lite saker och köpa och planering med tjejerna.

Ska se film nu tror jag!

yohooh / linn

P.S du är den bästa som finns.

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll