tisdag 5 augusti 2008

Coozy

Var verkligen skönt att sova ut imorse, kände att min kropp behövde det. Vaknade runt 11 så det blev frukost sen la jag mig i sängen igen och kolla på "Himlens hjärta" som var klar när jag hade vaknat. Det var en svensk film & helt okej tidsfördriv.

Sen var jag i stan en sväng, jag och carro fikade. Latte och blåbärsmuffins blev, det var verkligen längesen jag fikade. Jag & Therese som alltid var och fikade & vi var till och med stammisar. Men nu i höst får jag väl ta upp det dagliga latte pimplandet.

Snart kommer lite släkt, blir middag och grejer. Mamma skulle styra ihop nån kycklingfilé gryta med citron och basilika, lät jävligt fräscht och gott!



- Min nya mysiga kofta.

yohhooh / linn


1 kommentar:

Anonym sa...

snygg kofta pudding ;D

 
Följ min blogg med bloggkoll