tisdag 12 augusti 2008

Rusk kusk

Jag hann ganska mycket idag iallafall. Efter filmen förut så bestämde jag & Fredrik, (min kära lillebror förövrigt) oss för att åka till Ica och köpa lite ingridienser till käket. Så vi åkte och handlade lite och gjorde skit god kycklingwok, gjord på grilladkyckling,svamp,paprika,minimajs,sweet chili sås, tiger sauce och soya och lite salt typ. Den blev jätte god & jätte stark, precis så det ska vara.

Sen har jag hunnit med en sväng till bergvik också för att inhandla sololja eftersom dom inte hade det någonstans i hela city. Vandrade runt i lite affärer med Ida också, men var allt för trött för att ens intressera mig men efter spanien ska jag handla lite snygga höstkläder. Sen blev det film också: Doomsday och för gudskull kolla aldrig på den om du fått den tanken.

Matilda skicka nyss sms, vi ska ut och gå en sväng igen! Andra gången idag, men det kan vara skönt att få luft innan man lägger sig och ska sova.

Min Robin, längtar efter dig.

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

Men jag gör ju inte annat än att skriva i bloggen ;D jag skrev väl typ nyss? :) Durå... SKRIV :D PUZZZZZZZZZ

 
Följ min blogg med bloggkoll