tisdag 5 augusti 2008

Gött

Satan vad mätt jag är nu det blev inte bara en varmrätt utan det blev 3 rätters. Riktigt gott var det, sen vin och baileys på det så det var inga fel alls. Så nu är man mätt i magen så ska nog ta en dusch och sen lägga mig och kolla på step up 2 the streets, 1an var jävligt bra så tror riktigt mycket på denna också.

Nu är det bara 3 dagar kvar på sommar schemat sen är det spanien som gäller, längtar riktigt mycket nu faktiskt! Sen när jag kommer hem så hoppas jag på att få jobba en hel del på olika ställen. Har väl lite på gång :) Så jag hoppas det blir som jag tänkt mig, då är det inte långt från att flytta hemifrån. Hoppas på att Robin också kan få nått hyffsat jobb så vi kan bo tillsammans, vore drömmen det!

yohooh / linn



Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll