måndag 4 augusti 2008

Last week

Kvällen igår blev jätte mysig. Jag och Robin fick för oss att göra våra efterlängtade smoothies så vi gick en snabbis till affären och inhandlade hallon och florsocker en film slank med också, there will be blood. Så vi mixade ihop smoothien och bara låg och myste i soffan till filmen, den var faktiskt rätt bra men såklart så blundade jag efter nån timme och missade slutet såklart. Men efter det R berättat så slutade den bra. Sen var det ju bara dags och gå upp och lägga sig, R skulle upp vid 7 och en ängel som jag är gick jag upp (skulle egentligen ta en promenad tyckte jag, men vad jag gör jag nu? inte går jag iallafall) Men det är mysigt att gå upp tidigt, så man fick se han en skymt idag också.

Robin, du gör mig till världens lyckligaste.

yohooh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll