fredag 21 november 2008

Chillidillllz

Ligger här i sängen, Robin sover som ett litet barn & han är ju precis lika sött som ett också. Igår var vi hemma hos Ronja, det blev tv-spelande, massa prat och ett Ica besök. Sen när vi hade brummat hem kollade vi på P.S I love you, jag har redan sett den men tvingade R att vi skulle se den en gång till & jag grät precis lika mycket som första gången och R skrattade. Det är konstigt hur man kan få så olika uppfattningar om en film, jag kände sympati och satte mig själv in i Hollys situation medans R tyckte att det var kul för henne att Gerry gjorde som han gjorde.

Idag står det jobb på schemat, men innan det ska jag hinna mysa så mycket som möjligt med min Robin. Han är verkligen världens bästa, finns ingen som slår honom.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll