måndag 10 november 2008

Ingen rubrik

Kom nyss in från en promenad som jag inte alls var sugen på från början, för dom 2 senaste Greys Anatomy avsnitten har varit sjukt spännande och jag är bara på säsong 2 det betyder alltså att det är 3 säsonger kvar och jag vill aldrig att det ska ta slut. Shit vad besatt jag låter, men så är det & det är inget att göra något åt. Men iallafall tillbaka till promenaden, jag gick in mot centrum och då träffade jag Pappa & Lena påvägen så jag tog följe med dom upp till Lundagård sen gick jag runt och lallade på Navid Modiri & gudarna också gjorde jag säkert någon pinsam move som vanligt. Tur att jag går där inga ser mig, det gäller ju att vara smart i sådna lägen.

Men nu är det matakuten som gäller, fina grejer det.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll