onsdag 5 november 2008

Dör av mättnad

Har precis kommit hem från stan, jag och robin behövde dock inte köa för det var ingen kö att köa i så vi klampa in och krävde våra fina oasis biljetter & nu är dom våra och vi ska dit snart! Sen käkade vi jätte god lyxfrukost på mat&muffins, jag åt en jätte god macka med keso och pestoröra med kyckling och massa god ruccola sen har vi pysslat med att byta lampor på hans bil helt förgäves för den där satans besiktningen, bilrackarn gick inte igenom!

Klockan är inte alls mycket och jag har gjort massa redan, underbart. Vad ska jag göra nu måntro? Invänta min mans födelsedag, jag är mer exalterad inför andras än min.

Smälta maten och sen hämta mitt nya bankort på posten det blir också lite greys tittande rå.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll