torsdag 27 november 2008

Glá

Var en mycket bra dag igår med R. Vi promenerade, drack glögg, myste i soffan och för att slutligen se Greys Anatomy. Vi kunde inte sluta titta förrens vi hade sett 4 avsnitt & då var klockan 3 och R somnade som en stock och jag låg vaken och kunde inte alls sova. Men vem är det som är vaken först idag ändå, jo om inte jag som vanligt haha! :D

Idag blir det jobb till 21 sen blir det en mycket lugn kväll för imorgon börjar jag 9.00 på travrestaurangen. I helgen blir det en mycket fin helg: På fredag efter jobbet ska jag hem till R & hitta på något, på lördag blir det att gå och titta på johnossi & på söndag då det är första advent ska jag och min gos baka lussekatter och dricka glögg. Hur bättre kan det bli egentligen?

Nej får hoppa lite på honom nu, så han blir riktigt irriterad ;)

yoohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll