söndag 9 november 2008

Göttlaborg

Har precis landat hemma i forshaga efter några dagar hos min kära & 1 natt i Göteborg! :D

Göteborgs trippen med min Robin var verkligen hur mysig & rolig som helst. Vi började med att gå och checka in på hotellet, chilla lite där innan vi gick en tur på stan och käkade sjukt god mat på Hard Rock Café. Sen gick vi tillbaka till hotellet, relaxade med bad och vindrickande, sen drack vi lite mer vin och R försökte lära sig dricka Whiskey haha inte för att det gick så bra, och när jag smakade fick jag kväljningar. Sen när vi hade fixat oss inför kvällen gick vi ner i hotellbaren för att ta några öl och prata jätte mycket sen traskade vi vidare till Rock baren på avenyn. Det blev en väldigt lyckad kväll, vi hade hur kul och mysigt som helst. Robin, jag inser bara mer & mer hur mycket du betyder för mig och vad mycket jag älskar dig!

Det blev en liten seg bussresa hem, men hem kom vi men jag skulle inte ha något emot att stanna ett par dagar till.

Imorgon blir det jobb, så jag ska kolla serier och sova tidigt idag! Det har inte blivit så mycket sömn dom senaste dagarna ;D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll