tisdag 25 november 2008

Time for a walk

Är dömätt av frukosten, mackor och kaffe gör susen. Jag blev riktigt besviken imorse när jag vaknade och tänkte "Va chill, nu ska jag gå ner i soffan och ta med mig datorn och se Greys hela morgonen" men vad hör jag från nedervåningen om inte röster från Janne & Abbe, men såklart är dom hemma idag. Så nu får det bli promenad och sen gosa lite i sängen innan det är time for work! :)

Jag drömde förresten en jävligt konstig dröm inatt om att jag och Robin var i Stockholm på nån slags konstig intervju om någon skola på Burger King och samtidigt kommer Joel & Charlotte in och ska också gå på den skolan. Och den snubben vi snackade med stod och ropade efter mig och jag visste inte alls vem det var och det sa jag till honom också och han bara "men vafan det är klart du vet vem jag är". Den var creepy!

yohoho / linn


Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll