måndag 24 november 2008

XMAS

Exakt 1 månad kvar till jul, det är den här månaden som är extremt mysig och man har så mycket mysiga känslor i kroppen men när väl julafton har kommit så är man trött på det. Så är det iallafall för mig, julafton är inte min grej riktigt det är typ den dagen på året som folk är mest stressade och hypade på tycker jag, varför inte bara ha det som en mysig dag med dom nära & kära! Jag skulle helst se att jag skulle få fira med Robin, vi fårse hur det blir med det, jag kanske brummar iväg på julaftonsnatten.

Vad önskar ni er förresten? Jag kom på igår att jag önskar mig en iPod, musikfunktionen på min mobiltelefon är inte helt okej alltså. Den är faktiskt nästintill det sämsta jag har varit med om & det är väldigt viktigt att få lyssna på musik så det är en bra önskning tycker jag. Sen önskar jag mig tofflor, det är nog det jag önskar mig mest & en ny plattång också. Sen vet jag inte, godis kanske? :(

Men somsagt just nu har jag mycket julkänslor i kroppen och det är MYSIGT, speciellt med allt bakande, glöggande, mysande med levandeljus till snöyrandet och så.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll