tisdag 4 november 2008

Linn på äventyr

Jag pallrade mig ut och gick iallafall och jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det förutom att mina batterier tog slut på mobilen efter ungefär 10 minuter och just då var jag inne i ett Lars Winnerbäck koma och kände att jag skulle kunna gå hur hur långt som helst. Sen när jag hade gått ett tag så tyckte jag att jag såg mitt första stjärnfall och blev helt till mig men sen kom jag på att det inte kunde vara ett utan jag trodde då att det var ett UFO, jag började gå fortare och fortare för att utforska detta och jag kände hur jag skulle stå på löpsedlarna men till min besvikelse var det inget ufo utan ett satans flygplan som blinkade i rött,gult och blått typ. Men visst, det var grymt skönt att få luft :D





Nu ska jag snart ta en dusch när det blir ledigt och sen krypa ner i min säng och se greys och mysprata på msn.

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll