torsdag 13 november 2008

First day at school

Ja så känns det banne mig just nu, allt är rörigt i huvudet efter denna arbetsdag. Jag gillar inte alls att vara ny på ett ställe, speciellt inte på detta eftersom det är såpass speciellt. Men jag ska ju gå introduktions dagar nu tills tisdag, sen får vi ju se om det blir att vikariera några dagar. Jag vill verkligen ha ett fast jobb känner jag, så man kommer in i rutinerna fort och vet vad man ska göra varje dag utan att bli förvirrad.

Fick en djävulsk räkning när jag hade kommit hem från jobbet också, 915 kr från alfa-kassan. Dom hade tydligen tagit ut avgift från Augusti och September också & då hade dom inte ens fått in alla min uppgifter. Men så är väl livet, det är inte alltid en dans på rosor.

En dos Robin nu skulle ju inte sitta fel! :)

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

haha braa :) Jo, det får nog bli tidigt nästa vecka då :) Men det går lika bra de. Vi kanske kan klämma in någon timma i helgen annars. De märks!

 
Följ min blogg med bloggkoll