tisdag 25 november 2008

MEN FÖR F****N

Nej men så passande att mina glasögon pajade nu ikväll, knak så gick bågarna av när jag skulle ta av mig dom när jag kom hem. Kul att jag måste ha glasögon 24/7 för att jag har gråstarr och jag anstränger mina ögon sjukt mycket när jag inte har dom på mig eftersom jag är halvt blind med det vänstra. Men jag ser det gör jag, rätt okej också men det börjar kännas i huvudet nu redan efter en halvtimme. Så köra skit fort till stan imorgon bitti (ja mamma får köra alltså) och till synsam så dom får laga dom.

Men jobbet då, det har vart sjukt mycket idag pga av löning och att det är första advent på söndag. Folk är helt hysteriska alltså, sån ska jag aldrig bli.

Nej kanske får sova, jag har piss ont NU!

yohohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll