tisdag 18 november 2008

När man agerar vaktbarn

Sitter här och äter en supergod bacongryta/klet med pasta komponerat av mig själv, jag har även låtit mina bröder få lite mat. Jag agerar nämligen barnvakt åt lill-abbe, hämtat han på dagis och grejer & sånt som bara snälla systrar gör.

Idag har jag även fått sova längre än till 6, jag vaknade 10 & det är lyx för mig. Jag fick även vakna bredvid min gos och det är ett stort +! :D Imorse matade jag han med kaffe på sängen när han låg och inte kunde få upp ögonen, vi har begett oss ut på stan för att bli arga på telia som inte vill ge den superhäftiga iPhonen till min man. Sen så har jag faktiskt varit och klippt mig & gud vad skönt, imorgon ska jag be mamma färga det på mig också så är allt komplett hihi.

Ikväll ska jag ta mig en promenad som var väldigt längesen om man inte räknar med den lilla rundan jag & R tog igår. Sen ska jag gotta mig med Greys och bara njuta för att jag får sova imorgon också innan jag börjar jobba vid 16.

Men nu ska jag se till abbe så han inte somnat eller så för jag hör inget gap flabb till Nickelodeon längre :O

yohooh / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll