måndag 24 november 2008

Duktig, JA!

Nu har jag gjort ett storryck i detta hus: Jag har dammsugat hela övervåningen inklusivie mitt rum kan jag säga, sen hela nedervåningen, jag har plockat ur & i diskmaskinen, jag har grejat om i frysen, jag har lagt i en tvätt och nu har jag tänt massa ljus i hela huset så det blir lite mysigt och lite stämning. Jag bara älskar levande ljus, ett pack med 100 ljus här i vårat hus (haha lite rim också) går ut på nån vecka, kalla oss fanatiska eller vad du vill men vi gillert.



Nu snart ska jag laga köttasås till mamma och packet kommer hem, sen får jag se vad jag ska göra. Jag vill så gärna ta en promenad, men det är ju typ storm fast det är ju bara att proppa på sig massa kläder så man svettas ihjäl. Film ikväll någon? :)

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll