onsdag 5 november 2008

Yes I can dance

Har haft en riktig tv-kväll med mamma och lillebror, ibland är det riktigt mysigt att sitta och umgås med familjen för det är inte ofta man gör det. Innan det så var jag ute och gick i nästan 1 timme, jag gick och lyssnade på Lars W idag igen utan att min mobil slocknade. Det var rätt pinsamt, för när jag lyssnar på något riktigt bra när jag är ute och går så sjunger jag gärna med och även dansar lite, ja jag lever mig in helt enkelt. Sen när jag gick bredvid bilvägen så såg jag mamma & fredrik komma i bilen och fredrik hade sagt "hon går så himla roligt" tänk vad alla andra som har sett mig sagt då?

Jag är sjukt mätt, IGEN. Min matsäck måste va sjukt liten, blir asmätt på en ostbit typ! :(

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll