onsdag 12 november 2008

Rusk Rusk

Hej, nu har jag skaffat lite större text för Ronjas skull hon var lite halvt blind och tyckte den var jobbigt liten. Hon ska nog få ett förstorningsglas av mig när hon fyller år ;D

Jag har iallafall precis ramlat innanför dörren, åkte ju som sagt till Robin igår kväll. Jag skulle kunna vara där i hundra dagar till, men var tvungen att åka hem idag pga jobb imorgon. Jag känner verkligen ett stort behov av att ha en egen lägenhet nu, bo tillsammans med min kära. Så snälla ge mig ett riktigt jobb så jag har råd då, på momangen helst.

Denna dag ska jag spendera med att städa mitt rum nu när jag har tid, jag ska se greys anatomy och bara mysa i regnrusket. Om ni vill haka så give me a call!

yohoho / linn

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahha va fint :D FÖRLÅT, jag hade inte ens tänkt på att du ändrat. Hur dum är jag :/ Fint iaf!

 
Följ min blogg med bloggkoll