lördag 15 november 2008

Lite fest och så

Tjoho, fest blev det igår. Jag & Robin började lite smått här hemma med glögg och mys, sen åkte vi vidare till Challe för att dricka lakritsshot & vänta på att hon skulle bli klar. Madde, Sebbe & Gabbi var även där och dom hängde med till Sara också så ni vet! Vi hängde & festade där hela kvällen, det var trevligt att festa med lite folk man inte sett på ett tag! :D

Jag tog nattbussen hem, sov i 4 1/2 timme och sen upp för att bli skjutsad till jobbet. Så jag jobbade fram till 17.30 och drog hem. Nu sitter jag här jätte mätt efter att ha ätit en supergod potatisgratäng och kött, jag åt bannemig i 1 timme. Nu dricker jag JULMUST & ska strax duscha och sen bara dö i sängen med greys anatomy framför mig :D

yohoho / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll