söndag 2 november 2008

Funny funny funny

Blev en väldigt rolig kväll igår. Efter karlstadrocks sändning så började jag,ronja & niklas förfesta ordentligt, vi dansade omkring i hela studion och stojade och sen bar det iväg mot city. Ronja bjöd på piggelin shot som present & bartendern vad dålig men det blev bra ändå tillslut. Vi dansade hela kvällen jag & ronja, vi ägde nog alla kunde jag tänka mig! :D

Idag så är det rätt segt, jag vaknade klockan nio redan och jag har inte kommit utanför mitt rum än. Robin & Martin har åkt iväg till göteborg för att se IN FLAMES idag, jag hoppas dom röjer. Jag längtar till R kommer hit imorgon med min super braiga present och sina bamsegoa' kramar! :)

Pizza med Ida sen, det ska bli gott! :)

yohoho / linn

2 kommentarer:

Anonym sa...

:D haha jaa de va KUL igår ;)

Anonym sa...

haha jaa de va KUL :D

 
Följ min blogg med bloggkoll