tisdag 12 februari 2008

Armageddon

Oh my vad jag är trött, vaknade halv 4 inatt och va jätte yr jag hade drömt om att jag hade kört jätte mycket bil och grejer, så det var bara att sätta på teven och då somna jag nog på dirren! :)

Inte någon vidare dag på prallerallen heller, men jag drog och träna efteråt och det var riktigt skönt för idag körde jag lite kondition och resten ben, och imorgon blir det ett till pass på gymmet. Det är verkligen så himla skönt att komma igång nu alltså efter lite slarv ett tag :) Annars har jag vart chaufför åt Fredrik också har jag och Tilda vart och solat!

Nu är det chillidill i soffan som gäller, kollar på min absoluta favorit film ARMAGEDDON, men nu är pausen slut och jag ska mysa ner mig med filten i soffan.

YO / LINN

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll