söndag 17 februari 2008

OJOJ

Oj nu har jag glömt blogga i helgen, men jag har vart lite upptagen så att säga!

I fredags så lånade jag lite filmer av Carro, Rasmus på luffen, Alla barn i bullerbyn och Livet är en schlager. Ni får kalla mig vad ni vill men jag älskar de filmerna as mycket (: Så imorse när jag vaknade kollade jag igenom första filmen av alla barn i bullerbyn, lite mysigt dom har det. Tänk om det kunde vara så nu för tiden att man inte hade några datorer utan bara hittar på saker med varandra från morgon till kväll. Visst datorerna är mycket bra också och det är chill att sitta här, men ibland borde det finnas lite mindre av dem och att man inte va så beroende. Nåt måste göras omgående alltså haha :D

Idag har jag väldigt ont i magen, det svider lixom och jag tror jag har urinvägsinfektion & om det inte är bättre imorgon måste jag gå till vårdcentralen och jag hatar doktorer mest av allt. Så idag ska jag kurera mig med alla filmerna jag lånat och kanske kanske åka till bergvik lite senare om jag orkar.

Menmenmen nu jävlar.. Nu ska jag ta mitt dagliga morgon kaffe!

YO / LINN

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll