lördag 9 februari 2008

Fest vart de & Grattis IDA

Som sagt så var jag hos Carro igår, när jag kom dit så var Tirra och Timmie där också så vi drack Carro drinken och käkade Tortillas och sen hade Carro gjort en skit snygg glasstårta med massa goda zooklubbor på och godis, LITTE GÖTT! Sen kom ju resten av folket, de jag kännde var Ivar, Fia, Jeremy och Jocke. Satt väl mest och snackade med fia också hann jag ta en sväng om med födelsedagsbarnet innan vi drog in till stan och arena. Väl där så tappade jag bara bort alla jag kännde hela tiden så det sög rätt rejält där. Jag vet inte vad det är med mig riktigt men jag är inte alls så festsugen nu förtiden, men det kommer väl nog nu när studenten närmar sig kanske!?

Idag är det ingen vanlig dag för det är Idas födelsedag, hurra hurra hurra :) Grattis goding. Fårse när jag får fira dig eftersom du är så busy idag..

Nu är det jobbtime som gäller till 19.00 sen ska jag nog köpa mig lite naturgodis och åka hem och bara slappa, ska bli skönt!

Eh.. osamanhängande inlägg.

YO / LINN

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll