måndag 11 februari 2008

KÖRKORT

Idag är allt slit över, för idag fick jag det efterlängtade körkortet! Förstår ni vilken lycka det är? Vart så jävla nervös idag, men körningen gick fin fint. När hon sa "Jadu Linn, det här godkänner jag" då trodde jag hon skämta och jag fråga även ifall hon gjorde det och då brast det för mig som vanligt, sen sprang jag ut och krama håkan också åkte vi tillbaka till körskolan där jag fick skriva på en tavla "ÄNTLIGEN! Tack Håkan för allt, nu slipper du mig"

Så nu har jag åkt massa bil idag. Först till träningen, sen till nalleboy och hämta honom för att åka och dricka kaffe i stan sen köra hem honom och sen hem till Förshaga, 10 mil sammanlagt så nu har jag kramp i benen :D

Men nu ska jag skutta omkring och va glad och äta lite :D:D:D

YO / LINN

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit vad roligt att du fått körkort Ludda, GRATTIS!
// Hanna

 
Följ min blogg med bloggkoll