torsdag 28 februari 2008

Yoooho

Igår var jag och fikade med Jennie, vi hamnade tillslut på Vero och där tog jag en god pasta med chili,pesto och kyckling m.m och Jennie tog en latte. Vi satt där ett tag och pratade om en heldel saker, mysmys! Sen åkte jag till Röbbin, vi kolla film, spela kort och tog en öl och åt godis i princip :) Idag var jag även på stan med honom och jag fick tag på en fin topp till att ha på studenten, jag läääääängtar! : )

Annars så har jag nyss kommit hem från Livskraft där jag var och gymmade lite, träffade på Mia där också. Vi träffa en gubbe som lärde oss lite nya övningar, dom var väldigt roliga och bra, vi rullade runt över hela gymmet och tränade rygg och mage. Så just nu tänkte jag ta något och dricka och äta också väntar jag på Caroline så vi får se vad jag och hon hittar på ikväll.

Jag återkommer nog senare skulle jag tro va.

Btw, ser ni mitt nya utseende på bloggen? Erkänn att ni gillart vavavavava?

yo / linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll