onsdag 13 februari 2008

Fram och tillbaka

Ja fram och tillbaka kan man säga att det har varit idag! Jag åkte ju in till stan, och det vart dret svårt att hitta parkering men vid biblioteket hitta jag en ynka som var reserverad för just mig så den tog jag såklart och traska vidare för att träffa Caroline & Therese, vi satt och tjöta sen gick runt lite och dom va grymt dryga med allt och tvinga mig att köra till bergvik och Therese var på damp humör idag också, då kan det gå illa ;) Sedan kom jag hem och trodde jag skulle få softa och komma ut i det underbara väder som var i värmland idag, men icke! Mamma tyckte jag skulle åka till bergvik med min bror och grejsa några brallor till honom så vi kika runt och hitta även en alla hjärtans dag present till mamma :)

Jamen alla hjärtans dag imorgon också, en ganska överskattad dag men ändå så är det så jävla mysigt på något vis. Men detta år ska jag nog bara visa hur mycket jag tycker om mig själv, det kan ju också va lite nice, eller så kan jag tänka mig bio med någon söt kompis!

Fyfan, mycket skit snack nu alltså!

YO / LINN

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll