tisdag 5 februari 2008

Mys

Nu sitter man här ny duschad och lite ruffsig i håret, riktigt mysigt och skönt! Älskar att sitta i mitt rum nu, för er som inte vet så har jag förnyat mitt rum med en bekväm stol och ett feting nice bord som sitter på väggen.

Jag ska strax göra ordning en varm stor kopp te och bumsa i sängen och se lite satc tänkte jag, avis? Jag börjar ju nio imorgon så jag kan ju unna mig att va vaken lite längre, eller det brukar ju bli så. Varför är det alltid så att när man börjar lite senare så går man också och lägger sig senare och därmed får man ingen sovmorgon. Det är knepigt det där :)

Jag har ett hett musik tips som jag även vill dela med mig av; Paolo Nutini - Jenny don't be hasty, jag lovar att du kommer bli beroende av denna man.

Sov nice mitt herrskap!

YO / Linn

Inga kommentarer:

 
Följ min blogg med bloggkoll